sobota, 10 listopada 2012

Dziękuję -.-

Miałam dodawać wiele postów, i swoje rysunki ale pewna osoba mówi , że moje rysunki są brzydkie i dziwne -,- Boże, nie mam jakiegoś talentu do rysowania ale to nie znaczy , że trzeba mi to wmawiać cały czas "Ale dziwne, ale dziwne, żal" -,- Tym bardziej , że piszę posty o MLP. Boże, niektórzy lubią Poniacze i wchodzą na bloga żeby sb poczytać i to nie są jakieś dzieci tylko zwykłe osoby, które nie mają jakiejś obsesji tylko dla jaj mówią, że MLP jest fajne. Np ja. Ja się nie jaram MLP tylko o tym piszę... Bo cóż nie mam o czym i tyle -.- Jak chcecie to w ogóle mogę usunąć ten blog i już -,- Będzie z głowy i wszyscy będą zadowoleni. I nie wiem czy mówić, że jutro jadę na zawody w biegach z nagrodami - Medale za 3 pierwsze miejsca - Bo zaraz będzie , że się przechwalam i podniecam -.- Bo przecież ten blog jest tylko o MSP -.-
Nara i jeśli nadal wszyscy będą ignorować moje zaproszenia na bloga to usuwam bloga, nie ma sensu się wysilać -.- I pewna osobo, to ty mówisz, że moje rysunki są dziwne a ja mówię , że ty fajne rysujesz -.- To ja słysze tylko "dziwne, dziwne" - i to tylko od ciebie ._.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz