czwartek, 15 listopada 2012

Moje plany

Hej. Chciałabym wam przedstawić następująco moje plany. Mianowicie niedługo będzie IV Rozdział "Ponyville to już nie mój dom" lecz postanowiłam pisać jeszcze coś innego. Dokładniej w stylu książki, ale o ludziach a nie o kucykach :D Dlatego więcej osób się tym zainteresuję.Książka będzie nosić tytuł "Strach". Ten tytuł jak i sama podstawa książki przyszła mi do głowy ot tak. Tu opis książki :


Opis : Książka opowiada o 16-letniej dziewczynie o niezwykłej urodzie o imieniu Emila. Ma blond włosy, jasną cerę i niebieskie oczy. Często ma koszmary, raz w swoim śnie spotkała się ze śmiercią która chciała odebrać duszę jej matce. Dziewczyna zaraz po przebudzeniu dowiaduje się , że matka umiera. Spotkania ze śmiercią są coraz gorsze. Dziewczyna traci bliskich z wielkim bólem, któregoś dnia śmierć chcę zabrać i ją. Dziewczyna uświadamia sobie , że to już koniec. Lecz nie poddaje się i stacza walkę z przeznaczeniem.


Mam nadzieję , że już was zachęciłam do książki. Nie wiem kiedy będzie I rozdział, pewnie niedługo. Co do postów o konkursach. Emm, opuściłam 2 konkursy ale postaram się zrobić notkę o następnym. Chciałabym też zachęcić was do mojego nowego filmu na MSP Obsesja - Jest to horror chwilowo jest dopiero jeden odcinek. Tu krótki opis filmu :

Opis : Film opowiada o Pauli i Amy. Amy i Paula nienawidzą siebie nawzajem, Paula cały czas naśmiewa się z Amy. Amy nie jest typową nastolatką, ubiera się na czarno i nosi czerwone soczewki - Wygląda jak potwór. Któregoś dnia Paula budzi się w pomieszczeniu z dużymi kałużami krwi, jest przymocowana kajdankami do 2 trupich czaszek i prawie co 5 sekund przylatuje "nietoperz" który razi ją lekko prądem. Mimo wszystko dziewczyna bardzo cierpi. Okazuje się , że Amy sama ją do tego przymocowała. Amy twierdzi , że chcę rozejmu poprzez to , że będzie martretować Paule przez sześć dni a siódmego ją zabije.

Film nazwałam Obsesja, ponieważ Amy ma obsesje na zabijaniu. Bardzo proszę o obejrzenie filmu :) Musiałam go robić praktycznie 2 razy, bo za pierwszym razem kiedy już kończyłam wylogowało mnie i musiałam od nowa zaczynać :/ Ale skończyłam :)
Na tym kończę mój post.
Pa. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz