wtorek, 6 listopada 2012

Msp się nie chce załadować -,-

No hej. Msp nie chce się mi załadować Courtney też jak weszłam na bloga star Diany Diwy i wgl. to każdy mówił że msp się nie chce mu załadować .__.. Pewnie te głupie zmiany ..
Mniej więcej wygląda to tak.. Kiedyś tez tak miałam i przez 2 tygodnie nie mogłam wejść na msp -,-

CHCEMY DAWNE MSP !!!
Oczywiście pani GOSIA tego nigdy prze nigdy nie wysłucha..

Wczoraj na msp znowu napisał do mnie jakiś zbok -,- Chyba napisał : "Hej laska. Idziemy się po*zykać ?"
No to chyba na tyle.. Nq

2 komentarze:

  1. Mam dziś ten sam cyrk z załadowaniem gry. Próowałem wszystkiego. Pomoc techniczna MSP ma nas w nosie bo nie odpisują


    Ciekawe kto mi zwróci za dzień straty vip? hę?

    POZDRAWIAM

    Krecik Czarek

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie chce tła w filmie załadować, to już na prawdę długo trwa... -.- Moviestars i ciuchy są już gotowe tylko te debilne tła... Ciekawe, jak mam zrobić film... Supi no! :))
    Pozdrawiam, Kitka3030

    OdpowiedzUsuń