sobota, 10 listopada 2012

Krótka przerwa..

Cześć. Nie napisałam nowego postu. I chyba przez tydzień nie napiszę. Przepraszam.
Robię tygodniową przerwę, bo nie mam czasu pisać.. Wczoraj miałam pisać ale pojechałam na zakupy i wgl. Dziś sprzątam, jutro może na basen. I poniedziałek... No i muszę się uczyć do sprawdzianu z przyrody .___.
Duużo tego. Tak więc nie zrobię stylizacji. ;/
Jeszcze raz bardzo przepraszam...
Nawet o czym postów nie mam pisać.. A zresztą są podobno do dupy bo nie ma nic lepszego od dziecinnych kucyków za przeproszeniem .__.
Miałam dodać rysunki tak jak obiecałam kilku osobom no ale stwierdziłam że nie będę rysować bo nie umiem i trochę mi nie wychodzą rysunki tak jak pewna osoba powiedziała bo nie ma nic lepszego od rysowania kucyków kobiet za przeproszeniem .___.
No to bay, bay..;*** ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz