piątek, 5 kwietnia 2013

Goats, goats everywhere. *.*

Cześć. Dawno nie pisałam O:
No ale nigdy nie mam czasu.. I ostatnio jakieś problemy z blogiem bo mi się nie ładował ale już jest okej :)
Chcę wam pokazać fajne filmiki które napewno już widzieliście. Proszę o obejrzenie do końca :>
KOZYYYY *,*
Jeee *,*
Paczajcie na filmiki :3
Taylor Swift i moja  piosenka którą kochaaaam ♥ Jest super strollowana :D


Skrillex *,* To wymiata :D 

Teraz Bieber *.* Trolololo fajne :3

Teraz Miley Cyrus :D Tu koza jest taka "słitaśna" że nie mogę *.*

One Direction *,* Nie ma hejtu jest tylko fajna koza *-*
To jest superrr :D
                                               
No i na końcu Adele *,*

Może i to głupie no ale według mnie to jest fajne :D
Jeśli nie obejrzeliście filmików do końca znaczy że nie ogarniecie o  co mi chodzi.
Obejrzałeś? ;)  Kocham, kocham, kocham Cię nooo! <3 ;*
Nie obejrzałeś? :C Hejt, hejt, hejt kupooo ! ._.


                                        

2 komentarze: