czwartek, 18 kwietnia 2013

Śmieszne Gify : D

Hej, już miałam dzisiaj nie pisać posta , bo nie miałam o czym ale coś się znalazło :D
W rolach głównych ZESPÓŁ SKILLET :D XDD Będę podpisywać gify z czym mi się kojarzą ;D Z resztą zobaczycie c:
No to dobrze, oglądajciem *-*

Heeeej ^^ ♥ Hyhyhyhy ;3



Cooooo? o_____o

Umc, umc, umc, umc c:
Chcesz patelnią? Heee? - (Bo w końcu Skillet po polsku znaczy Patelnia ^^)
Waaaa, ohhh jeee! xd
John: Brofist? ^^
Korey: Ok!
HAHAHHA!
Mrauuu! ^^
Mniam, mniam >.<
XDDD
Masz coś do mnie? He? He?
Om, śłiiiit focia ;*
O BOSZZEEE! :O
Iiii ZIUUUUUUM! xd
Tu już nie gif tylko obrazek c: Ciekawe kto zrobił :3
Smile, smile, smile :D Hah "John Doggy Cooper" :D Nie wiem czemu wszyscy mówią na niego Doggy ale spk : DD
No to pa, pa :C ask.fm/cortney1231473 *BROFIST*

4 komentarze:

  1. Niby po jakiemu oznacza patelnie? ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam w dawnym poście przecież, że po polsku "Skillet" znaczy "Patelnia" ;-; Pisałam, też wyjaśnienie takiej dziwnej nazwy a ty przecież ten post czytałaś .___.

      Usuń
    2. Pytałam się pani na angliku jak jest patelnia i powiedziała że jakoś tam już nie pamiętam i później jeszcze na tablecie sprawdzała ._.

      Usuń
    3. Patelnia znaczy Skillet. Znalazłam to na takiej stronie ;-;

      Usuń