niedziela, 7 kwietnia 2013

Na bieżąco,kuźwa.

Hej, hej ♥
Chciałaaam wam powiedzieć cuś *o*
Wiecie , że ja jestem psycholem? Bo ja jestem na bieżąco i to do przesady ;-; Bo tak ;
Mam Twittera a na nim obserwuje Johna Coopera, Jen Ledger, Setha Morrisona i Korey Cooper ;*
Tak żeby wszystko wiedzieć :D No i jeszcze na Instagramie jestem cały czas i lukam zdjęcia Jen i Korey :D
Tak i lajkuje fanpejdża Skilleta żeby też wszystko wiedzieć :D I jeszcze subskrybuje kanał Skilleta na yt :D  TAKA JESTEM NA BIEŻĄCO :D

Emm ♥
                                                                                               Sam szeksz ;* ~ źródło
Tak, tak ;*

Hhahha :D GÓWNO C; "WYCHÓDŹ NA PROSTĄ!"  :D Ale ja się przy tym uśmiałam, jprdl :D
Ja umieram, wstaje, umieram, wstaje, umieram i nie wstaje : D ask.fm/cortney1231473
Ah a wiecie, że Diva Forever i Arli słuchają Skilleta? C: NIEEE KŁAMIEEE! A i Aleks Alekay też słucha C: Fajnie nie? *-* A teraz gimbazaaa nadlatuje!!! - Głupaffka nadaltuje!!! :[
Jak ja pojadę na wakacje do seleny48 to ona ze mną nie wytrzyma ;[ Bo będę słuchać cały czas Skilleta i Limp Bizkit no i gadać o Multim , jaki on jest sexi i wgl..
UDAJMY , ŻE TEGO NIE BYŁO! XD :D
Ale takie życie C: No to papatki ;* Aaa i jest już 6 odcinek Przygód Żula Mietka :) Ostatni odcinek c: Jak chcecie kolejną komedie pt Weź się tato to wbijcie mi 60 wejść na Mieczysława x-o
Paa ;*

2 komentarze: