środa, 3 kwietnia 2013

Posty ;3 and mjuzik ;D

Hej. Emnemenemenmenmenem nwm o czym pisać posty.. Więc jeśli ktoś ma jakieś fajne pomysły na tematycze posty to proszę pisać, bo teraz mam baaaardzo dużo czasu, bo chora jestę i nie chodzę do sql ;p
A i dziś wbiłam 13 lvl ;** Teraz ktoś pomoże wbić mi 14 lvl? ♥
Szakalkakaaka BUM !
 Żałuję że na urodziny nie poprosiłam o którąś z płyt HG ♥
Teraz tu macie moje TOP 5 piosenek HG ♥
1.Hemp Gru - Mary Mary ♥



2.Hem Gru - Amnezja ♥
3.Hem Gru - Braterstwo ♥
4.Hemp Gru - Daj Żyć ♥
5.Hemp Gru - Droga ♥

Kolejność przypadkowa, niepotrafiłam wybrać no ale cóż, hahahahah ;D Jakoś się udało ;p
Teraz wam pokarzę zajebiastą piosenkę Pezeta i Kamila Bednarka która ukazała się w wakacje ;*

Ten 1 to zwiastun ;D

Kupcia się żegna ;* Baj baj ;************** ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz