czwartek, 4 kwietnia 2013

Look & Keep Calm and ...

Hej. Na samym początku pokaże wam mój look xd Nie jest jakiś super zachwycający ale może być.
 Bluzkę ja zrobiłam ;p



 aj lof juuu ♥ ;*
Hahahahahha :D Gram sb *-*
Jak ten look wam się spodobał to możecie go sb kupić. Bluzeczkę musielibyście zrobić sb sami *-*

Teraz przechodzimy do drugiej części posta *-* Czyli..... Keep Calm and.. 
Przeglądając pewnego bloga dziewczyna pokazała jak zrobić taki obrazek z Keep Calm and.. .
Kiedy weszłam na tą stronkę zrobiłam sb takie dwa obrazki *-* omnomnom *-*

Można z tym "nadrukiem" zamówić sb np. kubek, bluzkę, breloczek. Płaci się za to w euro ;C
To ta strona: *-*
 Teraz wam pokażę fajny remix

I jeszcze piosenka fajna *_*

Jeszcze raz przypominam o podawaniu w komentarzach pomysłów na posty.. Oraz proszę o pomoc w lvl♥♥♥♥ ;*
Pytaj: ask.fm/Klaudia6923


Pa kupcioo ;* ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz