czwartek, 25 kwietnia 2013

Polecam ...♥

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać (polecić) pewną piosenkę  >klik<  :)  Możecie zrobić do tej piosenki teledysk dla swojego najlepszego przyjaciela ;) Ja w tym momencie serdecznie pozdrawiam moje kochane mordki Maadzie i Aneetke ♥ Kocham Was ! xd Więc wracając do posta. Ta piosenka nazywa się Obok mnie. Piosenkarka, która tą piosenkę wykonała jest Ola . Bardzo ta piosenka mnie wciągnęła i prawie cały czas ją sobie podśpiewuje xd Co bardzo wkurza Kubę (Kubusia Pley,Kubusława) z którym siedzę w ławce xd Bardzo go pozdrawiam (żebyście sobie nic nie myśleli, że ja z nim i te sprawy xd To po prostu rodzina xd) : ) A tak wg pozdrawiam wszystkie moje mordki z klasy : * A więc wracamy (znowu xD ) do piosenki. Opowiada o wielkiej przyjaźni i np.wyrozumieniu ; * Jak mówi piosenka ,,Wznieść się na szczyt prosto jest, gdy ma się osobę, która wesprze Cię..." albo ,,Dziękuje Ci za wszystkie chwile złe w, których zawsze byłaś obok mnie. Wspólny płacz i gniew nie raz zbliżają do siebie i to jak..." Wiecie co ? Chyba sie przekonałam i zrobię do tej piosenki teledysk ; ) Ok. kończę.Zabieram się do pracy nad teledyskiem :) Jak zrobię dam Wam znać : * 
A tutaj zdj. jak miałam doła ; <

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz