piątek, 26 kwietnia 2013

Inne gry :D

Hej. ostatnio postanowiłam wejść na inne gry aniżeli MSP. O to gry jakie znalazłam

Słodki flirt
Zoomumba
goSupermodel
Wolni Farmerzy
Cromimi
A teraz kilka opisów

Słodki flirt- jest to bardzo fajna gra o ile się gra na bieżąco. Nie polecam jej dla osób które chciałby chodzić w grach pisać itp. :D

Zoomumba.- słodki urocze Zoo  *.* Myślę że każdy chciałby zaopiekować się zwierzątkiem a nawet i całym zoo. :D co prawda wirtualne ale gra jest naprawdę super

Wolni Farmerzy- Kiedyś gra była naprawdę wspaniała teraz  jak to mówię zeszła na psy ale myślę że kilka osób znajdzie coś dla siebie.

Cromimi- słodka gra. Polega na opiekowaniu się swoimi zwierzątkami Chomikiem lub myszą

goSupermodel  niestety TERAZ jest dostępna tylko wersja obcojęzyczna. Ja polecam osobiście niemiecką :D. Gra jest podobna do MSP- znajomi kasa levele chaty forum newsy z tym,że często są DARMOWE VIP'y   jeśli chciałbyś grać na niemieckim pisz do mnie   mój nick to Fitta   z miłą chęcią Ci pomogę

Jeśli znacie inny fajny gry piszcie w komentarzach <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz